stolt över mig själv haha...

Hej!
Grymt chill skoldag!
Åkte ju buss till Arvika där körde vi ngn tråkigt lek... vi skulle bygga sånna där volvo maskiner, alltså i lego ;) jättekul! -.-
sen kom inte tidiningen heller, oflyt jajajajaja!
sen bussen hem var roliga hahaha felix söt som sover och allt och i bland älskar jag min klass vädligt mycket, så söta tard! ♥
Sen tillbaka till skolan i alla fall och pappa kom och hämta mig och vi åkte till tandläkaren för jag skulle rycka ut tänderna som sagt, haha var as nervös!
men behövde inte va det kände ingeting vakren av sprutan eller när dom drog ut dom, förväntar mig alltid att det ska bli värre.. :) men aja skönt att det är gjort! :)
Nu sitter jag här med go bedövning i käften, vill att den ska släppa nu så jag kan äta.. men detta blir en plugg kväll i alla fall känner jag. Sen tv och så i kväll :)
Men hörs mer senare! ♥



hej jag är ful, vad är du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback