göttttteee!

Hej hej!
Skolan idag var rätt chill. Sista tiden så blev det till badhuset, haha det var faktiskt inte så tråkigt som jag trodde :D
Sen blev det att åka hem i en ny och fräsh buss (Y)
sen när jag kom hem satt jag med SO plugg, sen har jag tränat träningen var helt okej! men rätt världelös med skottkärran eller vad säger du Lisa ? ;) hahaha alltså jag lyckas ALLTID vara den som kommer in sist i mål.
Sen när jag kom hem käkade jag och duscha och pluggade. Har nog koll på det mesta! men känns inte direkt bra inför detta prov! men får väl hoppas på det bästa trots allt.
Imorgon efter skolan så ska jag till stan och på bio med sofia blir att se en gång i phuket, inte ens kollat vad den handlar om men jaja de blir säkert bra... :D nu så ska jag lägga mig i sängen å försöka plugga lite mer om jag har ork.. så trött
sååå kommer inte blogga förns på kvällen imorn, och då äre sportlov också det är efterlängtat! ♥
Hörs ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback