fml typ...?

Hej Bloggen!
Hade ju spanska prov idag.. Gick åt helvete vet att jag har F fml åt det.. känslan när man pluggar som fan så kan man inget sen. ibland undrar jag va det är som är felet på mig liksom lite smart kan jag väl kanske va? men nejnej..
Ingen ide att jag ens försöker lägga ner mig när det endå inte går.. aja sen blev det att åka med Maria ( vår mentor ) till sunsta för att se på musikalen / teatern den va faktiskt ganska bra :) HAHA två riktigt söta tard var det med i alla fall, big love på er♥..
Sen blev det att stå ute ett tag och blir attackerad av snöbollskastning, asså uh så fort det kommer lite jävla snö så ska alla börja kasta på en? var är vittsen igentligen...
sen kom bussen i alla fall. Och när jag kom hem så käkade jag och nu sitter jag här :)
Ska i väg på träning klockan 6, känner mig inte såååå jätte taggad direkt menmen det blir nog bra!
Sen ikväll blirre väl att chilla med mys framför film eller ngt och njuta av att vi har studiedag imorgon :D så härligt!
så nu har man gått på helg! :D
Okej men ska nog fixa lite ny design nu kanske..? så jag hör av mig mer lite senare i kväll♥
Kramkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback