Detta stör mig!

tänkte nu påpeka en sak som jag blev så sur på nu...
Har fått hörat klagemål på facebook på att jag lägger ut så jävla mkt bilder på mig själv, att dom är överredigerade så man knappt kan se dom.. snälla ngn måste ni gnälla på dom? liksom om det är så mkt fel på dom varför ens bry sig att kolla? och speciellt kommentera... Liksom om ngns bilder stör MIG så inte fan måste jag kommentera då, och att jag blir sur har tydligen men att jag är i puppereten i 14 års ålder... va fan har det med åldern att göra? hade jag varit 50 hade jag väl för fan reagerat på det endå.. sure kanske överreagerar mig då är jag väl en sån som person, jaja orkar inte bry mig tänker forsätta att lägga ut bilder, redigera dom hur mke jag vill, men jag tkr bara inte ni ska bry er om bilderna stör er snarare tvärsom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback