Det finns saker jag saknar.

Hello!
Helt okej tisdag, idrotten satt jag inne i ett rum med sofia och linn, sen fick vi gå lite också...
för att vi inte va med på skridskor :D...
sen hade vi matte och då var det grupparbete jobbade med andreas och felix, haha nice osv!
vi jobbade dock typ inget ingen fattade ngt typ :)
sen hade vi i alla fall svenska och engelska det var la rätt så chill. sen åkte jag och sofia med pappa hem :D
Kom hem för ett tag sen har matat hästerna och vart här vid men käraste ägodel datorn. Väntar på mat nu, hungrig äckliga fiskullar i skolan idag det lockde ju inte precis :D
sen vid 6 äre träning. Jag ska väl hinna plugga lite innan den också.. Så jag går i från datorn nu ett tag så ses vi mer ikväll!:)
Pussar!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback