Borta Bra Men Hemma Bäst

Hej Hej!
Har haft det bra hos Louise, igår käkade vi kebab herregud munorgasm x2100 finns fan inget godare! ♥
Sen hade vi en liten filmkväll vi såg på snake on a plane , fredag den 13 , streght night ( kanske inte riktigt hette så ) men ah dom var faktiskt bra alla tre :)
Sen idag gick vi upp vid 11, sen käkade vi frulle oså sen blev det til stan och kolla runt lite med Louise och hennes kompis och en till, köpte i alla fall med en eyelier/kajal hem från HM för bara 30 kr, billigt och bra ! (Y)
mja sen var vi ute och gick ett tag, sen inte gjort så mkt och sen kom mamma och jag åkte hem. Nästa gång jag ska dit måste jag sola kostade bara 2 5:or inte helt fel :D
Nu sitter jag här i alla fall och ska ner och käka sen plugga lite sen i kväll ska jag nog ha en liten filmkväll för mig själv hehe.
HÖRS SEN♥

från i går när man var ute och steeekt, haha biglove på mitt hår och allt ♥♥♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback