Some Die Young!

Hejhej!
Helt okej skoldag idag, jävligt trött men.... Efter skolan blev det att gå av bussen i skattskärr för att sen gå till mammas jobb och åka till välsviken med henne ett tag :) Fick med mig 1 par skor på stadium, som tydligen öppnades idag :O vilket jag började fatta efter ett tag, var gött med folk... :) speciellt där nere där man skulle prova skorna kaoz typ.. haha typ svettades...
sen fick jag med mig 2 par tröjor på lager 157, måste dit mer känner jag, bara jag får mina pengar snart...
Nu ska jag göra en skoluppgift sen baka chokladbollar tror jag.
Bloggar mer senare i kväll nu får ni se bilder på kläderna jag fick med mig hem, PUSSAR!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback