lalala vilken härlig dag

Hejsan!
Haft en bra dag? min dag har varit otroligt chill :D Började med samling på mårronen med klassen, då vi också fick veta att vi hade inställd NO :D
sen så började vi de där kärlekstemat i skolan, har hörty på babbel, och en "teater".
sen har vi bara haft en lektion vilket var musik, sen slutade vi vid halv 2 :D helt okej dag må jag säga!
så åkte hem med pappa då :)
sen jag kom hem har jag jobbat lite matte, haha dock typ 4 uppgifter så mkt orkade jag :D hehe nej men kanske har ork lite senare fårse.
Nu ska jag ner och baka kladdkaka woppppaaaaaaa!
sen får vi se om det blir en tur med hästerna när mamma kommer hem :) HÖRS SENARE ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback