Home!

TjaTja!

Igår när jag kom till Nina så gjorde vi la inte så mkt, drog till bergvik en sväng och kolla lite nästan helt själva där inne eftersom vi var där typ 40 min innan dom stängde :D köpte i alla fall choklad och ett kort till Louise och sen köpte jag pennor för 10 kr haha soft ni vet.
Sen åkte vi la hem till Nina igen såg på film och snackade en massor tills typ kvar över 3, halv 4 :D
Idag så gick jag upp halv 12 sen käkade vi lite frulle sen gick vi till rusta och så ett tag.
När vi gick hem igen käkade vi kebab, herregud va gott!! :D kebab is the life! nej men typ :)
efter det åkte vi i väg till Louise på kalas.
Kom hem för ett tag sen nu vet jag inte vad jag ska göra dö här ett tag i alla fall. Btw så har jag just nu fler kanaler på TV så i kväll kan jag se big brother för första gången i mitt liv :D
wellwell hörs mer senare!♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback