När de finns en sorg i hjärtat som inte slutar sörja

när den sorgen i hjärtat inte slutar sörja är det inte lätt

när man tänker tillbaka på de fina

så kommer sorgen igen

sorjen kommer sorgen går

men vad gör man?
bara att bita ihop låta tårarna falla ner.

sorgen på mitt hjärta kommer russande till och från

när sorjen sätter sig där hamnar en klump i hela kroppen

klumpen som bara vill lossna och släppa loss.

försöker att hålla inne allt, men är inte lätt

när jag tänker på när jag satt inne i kyrkan och såg dom där bilderna på dig

de va då de börja,
då kände jag mer sorg än vad jag gjort förut.

så när jag tänker tillbaka på dom där bilderna på dig och speciellt på bara dig

så sätter sig sorgen direkt i mig.

och sorgen sätter sig också när jag tänker på dom som står ännu närmare dig än mig

att se dom må så dåligt svider som bara den

jag kunde känna när jag såg dom hur dåligt dom mådde

att få se så är inte roligt,
man lider med dom , hjärtat svider med dom. ♥

http://www.youtube.com/watch?v=YSzT7wGZlsU&feature=related



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback